About me

My Photo
Shazzy Azeman
Hm.
View my complete profile

Blog

Mar 3, 2011

Siri Keluarga: Mama

Insan yang termulia wajahnya.
Senyumnya mengubat segala kesakitan.
Telatahnya mengukir senyuman.
Kehadirannya, menenangkan hatiku.

Tiada apa yang lebih menggembirakan selain melihat beliau gembira.
Tidakkan ada seorang pun yang mana bisa mempunyai tahap kesabaran sepertinya.

Cuma aku yang merasa kurang.
Mungkin kasih sayangku padanya kurang.
Mungkin aku tidak mengucapkan sayangku padanya sebanyak yang patut.
Namun aku tahu, Mamaku tahu sayangku padanya.

Mama sangat memahami.
Mama sangat baik hati.

Aku tidak pernah berburuk sangka terhadap Mama.
Hanya aku bersyukur.
Mamaku mama yang terbaik.

Sayang Mama.

4 comments:

scOotBerry said...

syg mama akak juga!! :P

Anonymous said...

:')

Anonymous said...

berburuk sanga tu ape??huhu..typo ke??

Shazzy Azeman said...

Maaf. Typo. Berburuk sangka ialah apa yang mahu diperkatakan pada awalnya.

Terima kasih kerana menyedarkan. :)

Post a Comment